Picat

R: – Putem vorbi puțin?

EL: – Da. Stai să scot plicul de ceai din cană. Auch!… Deci? Ce-i?

– Tocmai. Ce-i?

– Hm?

– Nu ești în apele tale. Ce-ai pățit?

– Ramona…

– Serios. Am zis că e o fază, dar durează de câteva zile bune și am obosit toți. S-a schimbat atmosfera aici și nu-mi mai place să vin. Nici mie, nici altora.

– Da` ce, toți ați văzut că aș fi pățit eu ceva?

– Haha! Normal. Ne-ai lăsat impresia până acum că ești un om calculat, logic, rațional, de neobosit. Și acum ai picat brusc.

– Toți avem faze. Toți picăm. Da, recunosc, am obosit și nu-mi mai merge nimic și chiar azi am pierdut două colborări.

– Din ce cauză? Ce-a provocat?

– Nu contează. Mai multe. Toate.

– Eu cred că e in cauza… colegei tale.

– Hm?

– Fata cu care te-ai certat zilele trecute.

– Ah… Nu. Adică și asta m-a zăpăcit, dar nu doar.

– Sigur? Mi s-a părut că atunci ai cedat.

– Ramona, serios. Nu e treaba ta.

– Iartă-mă. Încercam să… ne scot din asta.

– OK. Mersi că mi-ai spus. O să încerc să remediez situația.

– Îhî. Sun-o. O să te ierte…

Lasă un comentariu

