Loc

EA: – Bună…

EL: – Ah, acum vii!

– Pot sta puțin aici?

– Dacă găsești un scaun liber, da.

– Sunt.

– Nu cred…

– Să înțeleg că nu e loc pentru mine pe aici?

– De ce întorci cuvintele?
– Pentru că știu câte scaune sunt în biroul ăsta. Și câți oameni. Și tu îmi spui că nu am unde sta, deși, evident, am.

– Ai chef de ceartă.

– Reacționez la atitudinea ta, atâta tot.

– Ce vrei?

– Bună! Bună!… Ă, scuze. Vreau scuze.

– Din partea mea?

– Da. Vreau să-mi arăți că îți pare rău.

– Poate nu-mi pare. Poate că nu ai dreptate și nu mă simt vinovat de nimic.

– S-ar putea să nu mă mai întorc. Ar trebui să apreciezi că am venit să-ți spun ce am nevoie.

– Corect. Altele m-ar fi lăsat naibii în pace.

– Mie îmi pare rău că ajungem aici. Dar nu pot să mă las așa jucată. Simt că merit mai mult.

– Chiar vrei discuția asta aici, acum? Avem treabă.

– Oh, măria voastră, nu știam că aveți treabă și că nu e timp pentru un muritor de rând!

– Termină cu astea! Și de ce râzi?

– De acord. Oare de ce râd?… Am plecat. Încurc copiii. Spor!

– Când pleci din oraș?

– Ce-i treaba ta?

– Haide…

– Pa.

Lasă un comentariu

