Sigur, sigur…

EA: – Deci, cum li s-a părut?

EL: – Ei sunt încântați. Și dornici să lucreze la povestea asta.

– Mă bucur. Mă bucur mult!

– Mâine dimineață, pe la nouă, te duci tu să le descui?

– Da. Arată-mi niște poze cu ei, să știu cui dau drumul…

– Uite unde era serviciul secret!

– OK. Las să intre pe oricine vrea.

– Măi, n-or să fie decât ei. Și apoi, la 10 ajung eu și verific. Stai cu ei până la 10?

– Să fac ce?

– Nu știu. Feedback. Bonding. Energiser-e. Habar nu am. Tu erai entertainer-ul.

– Bine atunci.

– Mulțumesc.

– Ți-a trecut gelozia?

– Eu nu eram gelos!

– Și nici eu româncă!

– Mai știi?…

– De ce vrei să mă minți?

– Nu știu. Iartă-mă.

– Nu pot să îți ofer exclusivitate. Nu mi se pare corect să îți ofer, de vreme ce tu nu poți să faci asta. Nici nu îți cer, dar îți explic cum e cu reciprocitatea. Cât dai, atâta primești.

– E aceeași chestie!

– Nu chiar. Nu zice nimeni de „vei primi, în viitor, cât vei da”, ci e la prezent spre trecut. Primești atât cât ai dat.

– Înțeleg. Ai sucit frazele să iasă ca tine.

– Întotdeauna! Ideea e că mă obosești cu gesturile astea. Nu mai știu cum să reacționez. Eu nu am voie să fiu geloasă, în schimb tu poți să faci scene…

– Nu, și tu poți!

– Nu mi-aș permite. Eu n-am voie să fac crize. Amantele nu au niciun drept.

– Iartă-mă.

– Mda. Pune-te în locul meu o clipă și vezi cum e. Să nu îți fie bine decât atunci când reușește celălalt să scape de oficial.

– Trebuie să închid. Vrei să vorbim mâine?

– Da. Chiar vreau.

– Mâine. Te îmbrățișez cu dor!

– Sigur, sigur…

Lasă un comentariu

