Dormitor

EA: – Alo?

El: – Hei! Ce naiba e gălăgia aia?

– Lasă alea acolo!… Ăăă, scuze, acum au venit cu mobila.

– Ah, mobila. Vin să ajut.

– Nu trebuie. Vino diseară să vezi!

– Sunt la ușă, fraieruț…

***

EA: – Deci, ce zici?

EL: – Ce-i ăsta?

– Dormitor…

– Păi…

– Ah, fir-ar. Nu e ce voiai tu, nu-i așa?

– Stai, stai…

– Mă gândeam eu că trebuia alt fel de culoare și o noptieră mai mare și…

– Taci puțin!

– Ăăă… da. Da. Tac. Da…

– E mai mult decât voiam eu. Adică nu mă așteptam chiar să arate a dormitor.

– Dar văzuseși schițele!

– Da. Dar e personalizat. Iar lampa aia de pe noptieră e așa faină!

– Serios? Nu, doar mă lingușești…

– Serios. N-o să mai dorm acasă de-acum încolo.

– Ei, nu zice de două ori… N-aș vrea să îți muți casa la birou.

– Nu, sper să nu. Dar biroul ăsta arată genial!

– Da? Da… Ăăă…

– Citește mesajul ăla, văd că nu ești atentă.

– Iartă-mă. Sunt prinsă cu niște proiecte de facultate.

– Sigur. Pe care le cheamă Flavius.

– Uite… Vezi ce-i lipsește biroului ăstuia. În câteva zile trebuie să chemăm copiii, nu?

– Da, da… Nu contează.

– Ba, contează. Vreau să stăm de vorbă. Dar acum trebuie să plec.

– Pa. Pa.

– Au, de ce fugi de îmbrățișare?

– Nu te grăbeai?

– Ba… Pa.

4 păreri la “Dormitor

Lasă un comentariu

