Cu ochii pe sus

EL: – Cum a fost de data asta?

EA: – Ăștia îmi plac! Și înțeleg mai bine ce facem noi acolo!

– Mă bucur!

– Și cică până luni e gata uscat!

– Perfect. Mai ai ceva de ales, știi?

– Hm?

– Corpuri de iluminat!

– Ah, mergem la Ikea?

– Neapărat?

– Da! Acolo se stă frumos cu ochii pe sus.

– Amândoi?

– Haide. Pun pariu că nu te-ai distrat niciodată la cumpărături. Vreau să te învăț și eu pe tine ceva.

– Fie. Te iau pe la opt cu mașina, e bine?

– Ăăă… Azi?

– Ah, ești cu iubițelul!

– Nu. Te rog, te implor, termină. Nu am pe nimeni. Nu pot.

– Cum adică?

– Cum să pot? Mă copleșești, îmi ocupi tot timpul, toată mintea și cea mai mare parte de afecțiune. Cum crezi că mai pot să fiu a altcuiva?

– …

– Da. Acuma taci. Nu mă crezi. Și-mi pare rău că ți-am spus. Trebuia să te las să te roadă gelozia pe care ți-ai construit-o din neîncredere. Să mori, crezând că eu de fapt doar profit de toată povestea asta.

– Stai, stai…

– Și să fii convins că mint și că te vrăjesc și că totul e o mare păcăleală. Că viața ta e o mare păcăleală.

– Băi!

– Da.

– Oprește-te. Nu cred asta.

– Și-atunci de ce mă tot enervezi cu iubitul!? Era o amărâtă de glumă.

– OK. Da, sunt gelos, mă simt părăsit și ignorat și jucat. Dar…

– Dar? Există vreun revers la asta?

– Da! Dar nu de tine.

– Ah… Du-te și lasă-mă pe mine cu abureli de-astea, ce zici?

– Dar nu…

– Taci, te rog. Te aștept la opt, doar dacă ești în stare să înțelegi că doar a ta sunt.

– Și dacă nu?

– Oricum la opt și cinci intru înapoi în cămin. Deci eu nu pierd decât cinci minute. Și un fraier.

2 păreri la “Cu ochii pe sus

Lasă un comentariu

