Frică

EA: – Ești foarte foarte ocupat?

EL: – Nu chiar.

– OK. Atunci poți trece pe la sediu?

– De ce? Ce-i cu vocea aia speriată?

– Păi… Meșterii lu′ pește sunt toți trei beți și numără firele din pensulă și fac mișto de mine.

– Haide, copil…

– Nu râde, te rog. Urăsc oamenii beți. Se pare că au simțit și ei asta, pentru că mi-am pierdut orice autoritate delegată aș fi putut să am.

– Of, fir-ar. Dă-i afară și spune-le că mâine vom chema pe altcineva.

– Tu crezi că eu o să mă mai apropii de ei? Vino, te rog. Nu pot.

– Bine.

***

EA: – Mulțumesc.

EL: – Doamne, iartă-mă, de ce tremuri în halul ăsta?

– Ți-am zis că urăsc astfel de oameni. Și eram singură cu ei trei.

– Dar nu ți-ar fi făcut nimic.

– De unde dracu′ știi tu? Cu tine s-au purtat ca milogii. Cu mine nu.

– Gata, gata… Haide, intri sau rămâi pe balcon, pe casa scării?…

– Să știi că simt că mă iei peste picior. Pentru tine asta a fost o secvență de circ. Dar atât.

– Nu, nu. Adică pentru mine personal nu înseamnă nimic, dar pot să înțeleg că ție ți-au făcut rău.

– Să nu mă mai rogi să verific muncitori, te rog.

– Dar… promit că sun alții. Și vin eu cu tine prima dată și le impunem autoritate.

– De ce trebuie să-i verific eu?!

– Te rog calmează-te… Te implor. Eu nu-ți fac nimic rău. Vezi? Uite, încui și ușa.

– Deschide și fereastra, miroase a alcool ieftin.

– Iartă-mă. Iartă-mă. Iartă-mă…

– Gata. Nu-mi mai pupa atâta mâinile!

– Iartă-mă. Nu o să se repete.

– Bine. Bine! Te iert.

Lasă un comentariu

