Încântare

EL: – Să știi că m-am apucat.

EA: – Serios?

– De ce te miră?

– Mă așteptam să ai întrebări…

– Nu. Planul tău e foarte clar.

– Mișto. Abia aștept!

– O să te mai rog să treci pe acolo. Ca autoritate delegată.

– Haha! Complicată asta…

– Mi-e dor de tine!

– Vii? Vin?

– Faci cum vrei…

– Iar aleg eu?

– Bine. Nu veni. O să te întristez.

– Ce-ai pățit?

– Eh… Ne tot certăm. Ajung la concluzia că nu mă suportă atât de încântat de ceva.

– Sau simte că încântarea ta nu e doar profesională…

– Nu. Chiar e. Tu calculezi toate celelalte beneficii. Pentru mine e doar începutul unui proiect pe care-l desenez de multă vreme.

– OK. Te cred. Așa cum calculez eu, totuși, o poate face și ea. Tocmai am descoperit că, dacă o femeie e fericită, ultimul fost partener crede că e pentru că are un nou partener. Și poate nu e așa.

– M-ai pierdut…

– Adică… Hm, cum să-ți explic?… Dacă noi ne-am despărți și, peste două săptămâni, m-ai suna și ți-aș părea fericită la telefon, ai deduce imediat că mi-am găsit pe altcineva.

– Și n-ar fi corect?

– Nu neapărat. Asta mă obosește. Sunt în situația în care nu pot lua apărarea unei foste.

– De-ale iubitului tău?

– N-am iubit. Adică n-am altul decât pe tine.

– Pf… Minți așa frumos…

– Pa. Sună-mă când ai nevoie de chei!

– Staaai!… Alo?

Lasă un comentariu

