Înșelat

EA: – Am… o dilemă.

EL: – Hm?

– Ce culoare vrei scaunele?
– Așa. Bravo. Crezi că eu m-am gândit? Știu doar că vreau să aranjezi tu tot!

– Dar…

– Haide, lasă vrăjeala.

– Bine. Aleg eu.

– Ești genială!

– Ei, da… Am cedat prea ușor?

– Nu, nu asta e. Ești genială. M-am tot gândit la ce-ai făcut pentru mine până acum.

– Nu înțeleg. Serios că nu.

– Ești singura persoană din viața mea care se implică atât într-un proiect ce nu-i aparține și pe care nu pare să-l râvnească.

– Ei, lasă astea…

– Nu, pe bune. Mă faci să mă simt important.

– Păi ești. Și nu doar pentru mine. Și nu doar pe-un plan.

– De unde știi că nu sunt un om de rahat?

– N-ai cum!

– Nu te-ai înșelat niciodată?

– Ba da. Dar nu în halul ăsta. Nu atât de mult timp și cu așa o intensitate.

– O să vezi că fix cu mine te-ai înșelat.

– Nu, nu, nu. Taci, te rog. Măcar tu rămâi idee frumoasă azi…

Lasă un comentariu

