O să fie

EA: – Bine-ai venit!

EL: – Ai luminat camera!

– Haide, cu ce vrei să începem?

– Păi arată-mi sufrageria.

– Vino! Uite, în spatele ușii o să fie un dulap mare pentru dosare, pe colț. Am văzut unele faine la Dedeman…

– Așa…

– Iar pe toată zona asta, adică peretele din dreapta plus cât se poate de-a lungul balconului, o să fie o masă, în formă de L, cu scaune și pe-o parte și pe alta…

– Bine…

– Aici, lângă bucătărie, o canapea, pe colț, cu o măsuță joasă, neapărat ovală…

– Neapărat!…

– Pentru că aici o să vină patul, pe colțul cu baia. Plus o noptieră lângă și un dulap de haine la picioare, spre ușă.

– Și paravan?

– Paravan o să facem cumva… Încă mă interesez. Nu-i dau de cap. E complicat. Sau nu. Depinde ce vrei și tu aici. Dar pe toți pereții putem să mai punem rafturi, etajere, ceva.

– Bine.

– Apoi în bucătărie ne trebuie un frigider – a rămas mobila lor. Iar pe balcon…

– Așa…

– O să fie tot un dulap de depozitat chestii – presimt că o să fie multe multe dosare! – și o băncuță cu masă mică pentru fumat…

– Corect…

– Și la baie ne trebuie un suport de prosop că ăla e urât.

– Bine, și holul?

– Da, holul! În spatele ușii să fie un cuier, și pe peretele cu ușa și pe celălalt. Iar pe peretele cu sufrageria, un dulap de încălțăminte, dar până pe la nivelul cotului. Și pe el să fie boluri pentru chei și mărunțiș!

– Vino puțin!

– Și am uitat de corpuri de iluminat! Și de veioze. Și ne trebuie chestii pentru bucătărie și pentru baie și perdele.

– Vrei perdele?

– Da! Nici să nu aud de jaluzele verticale. Sunt cea mai corporatistă invenție decorativă ever!

– Vino un pic!

– Și… Ah, gata, nu e nevoie să mă iei cu forța din mijlocul camerei!

– Ba da. Respiră, ce zici?

– Iar mă iei la mișto! Lasă-mă să plec!

– Gata, gata. Mna, îți trece acuma, că te-am sărutat?

– Uf… Ce crezi?

– Cred că trebuie să îmi dai codurile produselor și o să cumpăr cât de curând.

– Hm… bine. Mă bucur.

– Dar cățel? Luăm un cățel?

– Sau o pisică? Mai bine o pisică!

– Mă mai gândesc. O să te am deja pe tine.

– Poate! Poate o să mă ai!

– Da, corect. Hai, mai spune-mi liste de cumpărături!

Lasă un comentariu

