Stabilește tu

EA: – Când poți să treci pe la sediu?

EL: – Pe la șase. E bine?
– Da. Vreau să-ți arăt planul. Cred că am stabilit tot. Și am o listă de cumpărături lungă cât o zi de post.

– E în regulă. Ești un înger, să știi.

– Mi-a plăcut. Mi-a plăcut teribil. M-am pus la încercare, am învățat chestii la care nu mă așteptam despre mobilier și pereți falși și de-astea. Și aveam nevoie de pauza de organizare.

– De acord. Implică-mă!

– Da. Mai am o listuță de făcut. Am nevoie de ajutor. Diseară.

– Aham. Auzi? Îmi explici ce-i cu avantajele?

– Uf, nu te-ai prins?

– Haide, ajută-mă. Am nevoie de distragere.

– Păi… Ne putem vedea des, fără să trebuiască să explicăm cuiva de ce, fără să mințim despre unde mergem. În final nu mai trebuie să ascund că te știu bine. Tu ai încredere în mine și poți să-mi delegi task-uri din când în când. O să devin coordonatoarea studenților ălora în locul tău.

– Ua… Nu mă gândisem la astea. Dar ai dreptate.

– Corect. Și încă ceva. Nu-mi spune tu mie că patul ăla e făcut doar pentru somn… Pe asta chiar nu o cred!

– Ba… sincer, așa era gândit. Dar acum, că-mi spui…

– Perfect. Acu′ mai și induc idei perverse!

– Nu, nu. Știi că-mi place să te ascult fiind femeie.

– Ce zici acolo?

– Îmi place, iubesc, ador să te văd desfășurându-te ca femeie. Pentru că nu ești orice tip de femeie.

– Să vezi feminitate la cumpărături!

– Mi-e că o să-mi placi și mai mult. Dacă s-o putea asta…

– Haide, ora șase. Încă puțin! Adu-mi o prăjitură!

– De care?

– Nu știu. Stabilește tu…

Lasă un comentariu

