Second

EL: – Ești cu iubitul?

EA: – Nu. Sunt la garsonieră. Sau birou. Sau sediu. Cum naiba vrei să-i zic?

– Sediu. Ce faci acolo?

– Măsor. S-ar putea să reușesc tot ce vrei tu…

– Superb. O să fac cinste dacă reușești.

– Haha! Măcar atât să merit și eu!…

– Vrei să ai postul de second manager?

– Eu?

– Da. Vrei?

– Ăsta e post obținut pe favoritisme.

– Nu. Nu l-ai cerut. Ți-l ofer. Pe baza abilităților pe care le-ai dovedit anterior.

– Anterior unde, în pat?

– Ești rea. Ești amar de rea. Îmi arunci în față incapacitate decizională. Îmi arunci defecte. Insinuezi că nu știu să apreciez profesional, că nu știu să separ cearșafurile de birouri, că nu pot să aleg o persoană competentă.

– Iar acum tu mă lingușești, deși m-ai făcut amară.

– La dracu′! Ascultă-mă. Chiar mă deranjează.

– Te simți atacat.

– Da. De tine, da. Pentru că știu câte înțelegi și am impresia că acum înțelegi ceva ce mie îmi scapă.

– Un fel de „exist, dar știu alții mai bine de ce”?

– Nu mai râde!… Ce naiba…

– Facem altfel. Găsește-mi argumente profesionale, demonstrabile, că eu merit să fiu second manager. Adică mâna ta dreaptă. Iar eu o să ignor toate celelalte avantaje pe care le vom avea prin numirea mea.

– Nu există celelalte!

– Să mori tu!…

– Nu, nu, nu. Uite, nu mai am timp acuma. Dar să-mi explici cândva.

– Fie. Cu ce cumpăr mobilă?

– Tu fă planul. Mă ocup eu de facturi.

– Bine, domnu′ first manager!

– Mi-e dor de tine…

– Șșșșt. Separarea cearșafurilor. Demonstrează-mi că poți!

Lasă un comentariu

