Câtă libertate?

EL: – Alo?

EA: – Ah, nu poți vorbi.

– Sunt acasă. Dar spune.

– Fir-ar…

– Zi-mi.

– Câtă libertate de decizie îmi dai?

– Adică?

– Cât pot să aleg? Mă tot gândesc și tot încerc să mă pun în postura ta, dar nu reușesc și am obosit teribil să fac cumpărături în numele tău!

– Inspiră. Expiră. Inspiră.

– Fir-ai! Nu mă lua la mișto…

– Copil, liniștește-te. Uite… Alege tu tot. Vreau ceva care să trimită la un spațiu formal, dar care să fie suficient de relaxat cât să poată lucra oamenii ăia acolo.

– Tot?

– Tot. Întâi cu plan. Știi că poți să faci proiecte decorative, fără să cumperi?

– Mda. O să fac. Dacă zici ceva apoi, te mănânc!

– Auzi? De unde ți-ai dat seama?

– Ce? Că nu poți vorbi?

– Aha.

– După cum ai răspuns.

– Interesant. Haide, decorează. Dar sper că tu te duci și la treburile tale!

– Da, mă duc și la cursuri, mă văd și cu iubitul.

– Pe bune?

– Glumeam!

– Ba nu glumeai. Dar îmi spui altă dată.

– Pa! Ești cu soața. N-ai voie să vorbim, ai uitat?…

Lasă un comentariu

