Decontări

EL: – M-am gândit la ceva.

EA: – Și eu. Tu primul, șefu′!

– Nu, nu, nu! N-am fantezii de-astea.

– Bine. Eu da. Trecem peste. Deci?

– Ăăă… Vreau și un dormitor.

– E o garsonieră. Ea, toată, e un dormitor. Ce vrei mai mult?

– Ascultă. Dormitorul ăla e pătrat și mare. În stânga ușii, pe peretele cu baia, putem lua un pat și o noptieră. Și facem paravan spre restul încăperii. Și acolo putem lua o canapea sau două și o masă și mai multe chestii.

– OK. Lasă-mă să mă gândesc la asta.

– Nu te gândi la prețuri. Adică alege chestii acceptabile, dar nu face concesii.

– Mă, tu ai calculat tot?

– Adică?

– Fii atent aici. În sufragerie îți trebuie mese de lucru și scaune. Vrei și canapele. Rafturi pentru documente. Pat și noptieră. Paravan. Corpuri de iluminat. Prize. Decor, ca să aveți atmosfera potrivită. Apoi masă și dulap la bucătărie, tacâmuri sau măcar cești de cafea. La baie iar trebuie o grămadă de chestii. Pe hol, cuier și raft de încălțăminte. Pe balcon nu știu ce să depozităm, dar mă gândesc. Plus multe consumabile. Sunt o groază!

– Dar nu mă sperie nimic. Ai totul în ordine.

– Ha! Da. Dar… nu e proiectul meu!

– Ai lucrat în proiecte?

– Da. Care-i relevanța?

– Deci știi ce ai avea nevoie ca să poți lucra acolo.

– Da…

– Perfect. Îți las cheile, ca să măsori?

– Nu. Sau da… Sau…

– Uite, facem altfel. Îți las cheile. Fă și duplicat de pe ele. Un set rămâne la tine, altul mi-l înapoiezi.

– Bine…

– Cu bonuri pentru tot ce faci. Se decontează. Îți decontez adică.

– Și sărutările cum le decontăm?…

Lasă un comentariu

