Sediu

EA: – E faină.

EL: – O spui de complezență.

– O spun în necunoștință de cauză. Încă nu mi-ai zis ce-ți trebuie de la ea.

– Păi… Îmi trebuia un birou în care să pot să organizez un anume proiect european.

– Cel pe care-l plănuiești de vreo doi ani?

– Da! Și nu se poate la birou la mine, că am câțiva tineri pe care-i coordonez și ei n-au ce căuta acolo.

– De acord. Atunci e perfectă garsoniera asta! Doar că trebuie și mobilată. Și, dacă tot investești bani în mobilă, poate că ar trebui să te gândești mai bine dacă o iei cu chirie sau de tot.

– Dar nu cred că am bani pentru asta…

– Proiectul nu acoperă costul unui sediu?

– Ba cred că da. Nu mă interesa asta până acum vreo săptămână.

– Îmi închipui. Eu cred că e potrivită.

– Mă ajuți?
– Cu?

– Organizarea toată. Adică vreau să gândesc locul ăsta cu tine.

– Ăăă…

– Ce? E prea mult?

– Mnu. E ciudat. Și copleșitor. Dar nu e prea mult.

– Deci rămâne așa. Buget redus, te rog.

– Și bonus pentru mine?

– Când vrei tu!

4 păreri la “Sediu

  1. Pingback: Relativ în eterul virtual… | Cristian Dima Blog

  2. Pingback: Grădini și îngrădiri… | Cristian Dima Blog

  3. Pingback: Votul de blam | Cristian Dima Blog

  4. Pingback: Avocatul Diavolului… în apărarea lui Ponta | Cristian Dima Blog

Lasă un comentariu

