Democratic

EL: – Știi care e ciudățenia cu sentimentele?

EA: – Ha?

– Nu te avertizează: „vezi că o să simți cutare în x minute”…

– … De unde?…

– … și nici nu spune: „uite, asta e dorință. Aia e plăcere. Acolo e iubire. Asta o să fie doar poftă.”

– Măi, stai puțin.

– Da. Bună!

– Bună…

– Te-am deranjat?

– Nu. Deci, de ce e așa ciudat să fie impredictibil?

– E ciudat. E incorect.

– Joci democrație cu viața?

– Mă plâng și eu. Evident că nu poți. Democrația supremă e că poți s-o pierzi oricând.

– Pe democrație?

– Pe viață. Până la urmă, locul de veci e cât de cât democratic. Tot țărână.

– Haha! Scuze, ești morbid, dar m-a distrat.

– Mulțumesc, ce să zic.

– De ce azi?

– Pentru că mă enervează. Mă consider un bărbat stăpân pe sentimentele mele.

– Păi așa te consider și eu. De cele mai multe ori…

– Da, mersi. Dar mi se întâmplă să fiu luat prin surprindere.

– De tine?

– Da. De mine însumi. Și de ce simt. Și de ce-mi doresc.

– Ce? Concret, te rog.

– Sună a iscoadă.

– Nu. Îți sunt, înainte de toate, prietenă, nu? Explică-mi.

– Nu știu ce am. Mă gândeam la noi. Când ne-am întâlnit nu mi-a strigat nimeni că o să te iubesc în halul ăsta. Și, prin urmare, nu am știut să încep de-atunci.

– Să mă iubești?

– Să pregătesc teren ca să te pot iubi complet.

– Cum adică?

– Adică… Îți spun altă dată. Trebuie să închid.

– Bine… Ai dreptul democratic să-mi închizi.

– Știu că te-am supărat. Dar te îmbunez curând. Promit!

O părere la “Democratic

Lasă un comentariu

