Amor de dragul ploii (III)

<– Partea a doua

Picuri grei, mari, gri, se scurg de pe umbrelele albastre pe mesele de lemn, apoi pe podeaua acoperită cu mochetă verde și de acolo, cine știe cum, înapoi în pământ, spre îndeplinirea circuitului despre care ni s-a spus vreo doișpe – sau mai mult – ani de școală. Ca întotdeauna, terasa e abandonată, iar eu mă ascund în bar și înjur în gând vântul care-mi răcește tălpile. Aș vrea să urc la el, așa cum m-a învățat, dar nu e acasă.am văzut când a plecat și știu că nu s-a întors încă.

Privesc pierdută spre piațetă când sună telefonul. Azi nu-mi vii?. Ridic instinctiv ochii spre balconul minuscul și zâmbesc. Închid barul și fug prin ploaie până în scară. Sus, pentru prima dată, mă așteaptă în prag. Zâmbesc și dau să intru pe lângă el, dar mă prinde de talie și mă trage aproape, apoi mă sărută.

– S-au aliniat planetele or what? îl ironizez în timp ce mă descalț.

Încuie ușa și fuge în dormitor, fără să răspundă. Îl urmez. Tot fără vorbe, mă îmbrățișează, apoi îmi prinde fața cu palmele și își lipește încet buzele de ale mele. Simt în el un fel de frică, de groază de fapt, o sete de senzații. Simt că ascunde o mare grijă. Mă las purtată. Printre straturi de haine, mângâieri și provocări, descopăr un bărbat tânăr, un bărbat care ultima dată era un băiat cu chef de sex. Știu, tot acolo am ajuns, dar de data asta parcă amână, testează, ezită. Ar vrea doar să stăm sub pătură, dar își dă seama că n-o să poată și începe iar să-mi acopere pielea cu palmele. Rămânem fără suflu și ne oprim, cu vârfurile nasurilor lipite. Eu îi fac conturul buzelor cu un deget și zâmbește, cu ochii închiși. Desenează cercuri pe spatele meu și caută să mă înfioare.

– Mi-am dat seama câtă nevoie am de tine, șoptește și, înainte să pot reacționa, începe iar să mă sărute.

Lasă un comentariu

