Captivă

EL: – Te constrâng?

EA: – Adică?

– Te simți captivă?

– Cred că da…

– Eu am făcut asta?

– Nu neapărat.

– Păi ori da ori nu.

– Nimic nu e alb sau negru, înțelegi?

– Mda, cred că ai dreptate. Dar cum te fac captivă?

– Vrei neapărat discuția asta?

– Da.

– Mă faci captivă pentru că mă iubești. Mă faci captivă atunci când mă prinzi de talie și-mi săruți gâtul și cobori încet cu degetele pe brațe. Atunci când, din somn, mă strângi aproape de pieptul tău. Când îți ceri iertare pentru nimicuri, îmi cumperi ciocolată sau te macină orice răutate aruncată de mine aiurea.

– Am crezut că fac bine…

– Faci. Dar mă încui. Știu că dacă spun că am poftă de ceva, sau dacă vreau ceva, îmi iei sau faci să mi se întâmple, indiferent ce costuri suporți tu. Și nu e în regulă. Nu vreau să te risipești pe mine. Și ajung să tac prea mult. Și știi că tăcerea mă obosește.

– Păi nu trebuie să taci, fir-ar să fie…

– Ba da. Tocmai pentru că altfel te rănesc pe tine. Și nu vreau să te rănesc.

– Vrei să pleci?

– Nici asta nu știu. Și asta te-ar răni. Pentru că motivele adevărate sunt… dureroase, cred, pentru orgoliul tău.

– Dar…

– Nu, e ok. Nu plec. Nu te las. Nu încă. Întâi te vindec.

– Și pe tine cine-o să te vindece apoi?

– Mă descurc. Serios, iartă-mă. Nu îți bate capul cu astea. Nu vreau să îți impui reacții acum.

– Scumpa mea… Of, iubire, nu plânge…

Lasă un comentariu

