L-ai prefera?

EL: – Știi, tot am rămas cu gândul la Sergiu.

EA: – Tu? Interesant. Să știi că nu-l împart. Și nici în trei nu accept!

– Haide, nu mai râde de mine!

– Scuze, iubire, dar… Eu l-am lăsat în urmă pe Sergiu.

– Nu cred.

– Evident. Deci, ce gând ți-a rămas la el?

– Că ție ți-ar plăcea ca el să te vrea.

– Oricărei femei, indiferent ce-ți va recunoaște, îi place să fie plăcută, dorită. Se simte frumoasă, se simte capabilă, mai bună ca celelalte, deci superioară. Devine sigură pe ea și înflorește.

– Da, da. Dar zic de el în mod deosebit. Nu e singurul coleg de-al meu care te scanează sau care te abordează.

– Ah, asta era…

– Adică?

– Gelozia…

– E frică, nu gelozie. Nu aș vrea să te pierd.

– Dar ești conștient că nu voi rămâne a ta pentru totdeauna, da?

– Ce înseamnă asta?

– Fix ce-am zis. Îți sunt amantă. Tu nu o să divorțezi de ea, iar eu nu te vreau de soț.

– Și de ce stai cu mine?

– Că mi-e bine, că mă ajută, că te ajută.

– Că n-ai găsit nimic mai bun…

– Și asta.

– Dar l-ai prefera pe el?

– De ce nu? Câștigă la fel de mult ca tine, e puțin mai tânăr, la fel de frumos, deși în alt sens, la fel de smart. Mă vrea și știu cum să-l țin. N-are nicio obligație conjugală. N-ar mai trebui să mă ascund.

– Ei, da. De parcă cu mine te ascunzi…

– Glumești? Ție îți convine așa. Să ai o proastă care te primește în așternut și-ți descântă poverile, oricând vrei tu, la marginea orașului, fără nicio obligație, fără program sau ore prestabilite, nu?

– De ce te-ai supărat?

– Am obosit, mă crezi? Poți să înțelegi asta sau ești obișnuit?

– Au! Nu mai ataca, te rog.

– Bine, tac. Dar da, mi-ar plăcea ca Sergiu să-și facă curaj să mă invite în oraș. Așa, mi-aș face și eu curaj să mă eliberez.

Lasă un comentariu

