Tu inspiri

EL: – Am aflat ceva.

EA: – Despre?

– Sergiu.

– Mulțumesc. Ai făcut singurul lucru pe care te rugasem să-l eviți legat de el…

– Nu, taci puțin.

– Puteai să-ți vezi de treaba ta și să-l lași în pace. Probabil l-ai…

– … Ascultă!

– … OK.

– A venit la mine mai devreme. Să mă întrebe de tine. A zis că ți-a pierdut numărul de telefon. Voia să afle dacă ești tot în București.

– Eh, ce să-ți spun…

– L-am întrebat dacă e interesat de tine și a zis că da, dar preferă să nu preseze.

– Adică? Ce naiba înseamnă asta?

– Măi… El e un afemeiat. Adică are o listă destul de lungă de cuceriri, dintre cele mai apetisante.

– Așa. Mulțumesc de compliment.

– Mnu. Lasă-mă să termin.

– Bine…

– El caută sex. Iar tu nu ești o imagine care să inspire sex. Tu inspiri dragoste.

– Deci mă place, dar doar pentru o partidă. Asta zici tu.

– Păi așa e.

– Așa ți-a spus el?

– Nu. Dar am dedus. Asta e logica.

– Atunci explică-mi costumul și țigările!

– Cum adică?

– Eu i-am spus că nu-mi place cum îi stă când fumează. Și i-am mai spus că prefer bărbații eleganți și că lui i-ar pica tare bine cu cămașă și cravată.

– Ei, și?

– E ultima discuție, de-acum trei săptămâni. Iar tu mi-ai zis că după câteva zile a început să poarte costume. N-are legătură?

– Nu cred.

– Ok… Tu te schimbi așa, din senin?

– Nu, dar nici pentru tine nu m-aș schimba.

– Asta pentru că eu te plac fix așa. Dar lui i-am spus direct că nu-mi place ceva.

– Exagerezi.

– Bine… Crezi asta în continuare. Măcar tu ai o certitudine.

– Ți-ar plăcea să te placă, nu?

– Hai să nu… Am treabă. Pa-pa.

Lasă un comentariu

