Nice!

Nu știu vouă, dar mie îmi place cum mă întâmpină wordpress-ul în ultima vreme. Mi se pare c-a devenit mai user friendly, ca să zic așa.

Postez și-mi spune: „Ai postat încă un articol! Nice!”. Sau mă felicită pentru vizualizări și pentru like-uri, sau pentru consecvență. Mna, știu că nu am multe vizite pe blog și că scriu sacadat și când am chef și că l-am ignorat o lună și ceva, dar el e la fel de prietenos. Mă binedispune, recunosc.

Mi s-a zis acum câteva luni că sunt impresionistă sau impresionabilă. Că mă las ușor impresionată de ce văd, de ce citesc, de ce ascult. Well, yes. Fiecare lucru ar trebui privit prin felul în care ajunge la tine, dar și prin cum a fost gândit. Deci, da, wordpress parcă-mi vorbește ca unui copil de grădi după ce a desenat în contur, dar cam așa mă simt câteodată, un copil de grădi. Nimic rău în asta 😀

Sunt curioasă, când dau „Publică” la articolul ăsta, ce-mi mai zice gazda mea? 

3 păreri la “Nice!

Lasă un comentariu

