Tu. Tu. Tu!

EL: – Mna, probabil că ți-e dor de mine, de ceilalți…

EA: – Uf…  iar începem!

– Hihi! Zi că nu-ți era dor de mine, paranoic.

– Mi-era și nu mi-era…

– Adică?

– Nu mi-era, că ai temerile astea. Mi-era, că, dacă ai temeri, înseamnă că-ți pasă…

– …

– Mda…

– Și, ce, ai îndoieli că nu mi-ar păsa?

– Rațional, nu. Dar se mai strecoară câte-un gând.

– De ce ești prostuț?

– De drag!

– Uf… Iubita mea!

– Eu!

– Hi! Da. Tu. Tu. Tu!

– Eu… și tu.

– De ce nu ești lângă mine?

– Și eu mă întreb același lucru…

2 păreri la “Tu. Tu. Tu!

  1. Neaţaa! E greu şi cu dorul ăsta. Când te apucă, când te lasă 🙂 Nu l-am prea experimentat, insă când mi-a venit rândul n-am fost mereu încântat de el 😀 E adevărat, e un fel de semn că-ţi pasă 🙂

Lasă un comentariu

