You

EA: – Pe unde ești?

EL: – Pe drum…

– Am înțeles. Spre sus?

– Dap.

– Când cobori la mine?

– Coboară-n jos, Luceafăr blând?

– Sort of. So?

– Curând.

– Sună bine. Decât „deloc”…

– Mi-e dor de tine!

– Aham!

– Aham? Deci ție nu?

– Ba da, ba da, ba da! Cu tot sufletul, toată mintea, amândoi ochii și toate celelalte simțuri!

– Dar?

– Hm… Știi cum e cu „Te iubesc” spus prea des, care se uzează?

– Da.

– Așa simt cu dorul. Îmi e dor de tine mereu, să știi. Și când mănânc un mic dejun prea puțin aromat, și când lenevesc și nu ești să lenevești cu mine, și când mă plimb prin oraș și-aș vrea să-ți arăt toate locurile mici care mi-au prins timpul.

– Gândești poetic. Ce-ai azi?

– Muzică pe buze!

– Au pus la tub?

– Da! You!

– Ha?

– You…tub.

– Corect. Ți-e bine, văd.

– Nu vezi, nu mai minți. Dar da, mi-e bine. M-am trezit cu chef de viață. E senin la mine, să știi!

– Și la mine se înseninează, că te-aud.

– Fugi, vrăjitorule!

– Mi-e dor, nah!

– Da, știu. Și mie. Dar nu-ți mai zic așa des. O să te obișnuiești și n-o să mai conteze. Sau n-o să mai contez…

– O să! Mereu. Chiar dacă…

– Dacă?

– Nimic. Te las acum.

– Nu de tot, sper.

– Nu, nu! Te pup!

– Mi-ești dor!…

6 păreri la “You

  1. Holaaa!

    Iooi, mi-era dor, ca sa ma incadrez textului, sa te citesc. Sunt cateva replici la fel de dulci ca pepenele copt 😀
    Zi vesela! 🙂

Lasă un comentariu

