Nu știu

EL: – De ce ești frumoasă?
EA: – Nu știu. Nu mă simt frumoasă.
– Serios? Nici azi, când erau toți cu ochii după tine, deși eticheta ți-era de „iubită” a mea?
– Hm… Acum înțeleg asta, mai devreme nu simțeam.
– Și nici acum, când nu știu cum să te țin mai aproape de mine și cum să te simt mai mult, că nu-mi pot lua ochii de pe fața ta și mâinile de pe piele?
– Nu știu, chiar nu știu.
– De ce nu te simți frumoasă când știi că ești dorită?
– Sunt dorită pentru mine sau pentru sex?
– …
– Așa ziceam și eu…
– Iartă-mă!
– Da, e ok. Dar acum înțelegi și tu de ce nu știu.
– Bine, dar tipul ăla te cam mișcase.
– Nici nu s-a atins de mine, d-apoi să mă mute din loc!
– Vorbeam serios, nu mai râde. Ți-a plăcut tare de el.
– Mă, e un tip fain, de ce să nu recunosc?
– Aham. Și crezi că el te dorește pentru altceva decât sex?
– Dar aici sunt alte așteptări. Dacă îl vreau pentru ceva, tot pentru asta îl vreau și eu.
– Ha!
– Hai, nu dramatiza, te rog. Până una alta, sunt în patul tău, am venit cu tine și mă bat cu morile de vânt cu tine.
– Băi, eu m-am îndrăgostit.
– Ești sigur?…

Lasă un comentariu

