Ucenica

Cioc, cioc.

EL: – Imediat!

EA: – Bună.

EL: – Tu…

–        Mă primești?

–        Da. Intră.

–        Cine sunt?

–        O colegă nouă. O ucenică.

–        Bine.

–        Intră în birou.

EA: – Iartă-mă.

EL: – E ok. Ți-a trecut?

–        Da. Mi s-a făcut dor.

–        Și mie.

–        Dar tot mă tem.

–        Ai avut curaj să vii.

–        Ah, pe naiba. Mă învârt pe aici de-o oră.

–        Vrei să ne plimbăm puțin? Urăsc să șoptesc în propria casă.

–        Da.

S: – Bună! Pleci deja?

EA: – Ăă… Bună ziua. Da, plec.

EL: – Și eu.

S: – Mi-l iei? Hihi! Glumesc. Seară bună să ai!

EA: – Mulțumesc!

S: – Vii târziu?

EL: – Nu, iubito. În vreo oră.

EA: – Fir-ar…

EL: – E în regulă. Trebuie să cumpăr ceva oricum.

–   Într-o oră!?

–   Da… O anume carte. O caut, nu?

–   Căutăm?

–   Nu. Știu unde e. Dar ea nu știe că eu știu.

–   Basic. Nivelul doi abia. Și cimpanzeii duc mai mult.

–   Zăpăcilă! Cimpanzeu?

–   Păi… Glumesc!

–   Da. Nu te pot pupa în stradă pentru asta!

–   Știu. Ai drept să vii iar pe la mine. O să?

–   Mă aștepți?

–   Nu continuu.

–   Da. Mai ai alții.

–   Gelos și fraier!…

Lasă un comentariu

