De grijă

EA: –   Ești un nerecunoscător!

EL: –   Hm? Ce-am făcut?

–   Eu mă zbat să ai mereu totul făcut perfect, mă chinui să fiu eu cea care scrie articole despre munca ta. Și tu…

–   Și eu ce?

–   L-ai lăsat pe șeful meu să-ți scrie cel mai groaznic articol!

–   Fostul tău șef!

–   Irelevant. Puteai să-mi scrii, știi?

–   Să-ți scriu ca să… ce?

–   Ca să fac eu articolul.

–   Păi mă întrebase dacă scriem.

–   Da. Și ce?

–   Bătea la ochi.

–   Nu, deloc. Eu am colaborat cu ei. Toți știu acolo că noi ne cunoaștem și suntem prieteni.

–   Uf.

–   Ești un nerecunoscător. Pentru asta, pentru că n-ai văzut atunci reportajul despre workshop, la care muncisem, și pentru că mereu când îți scriu ca să corectezi texte mă iei peste picior și te enervezi.

–   Păi…

–   Pe naiba! Nu vreau să aud. Îți mai corectează vreuna articolele?

–   Care… care e legătura?

–   Ok. Deci da. O să tac, să știi. Nu din răutate îți scriam. E risipă de timp să citesc cu atenție, să revin, să îți scriu mail cu corecturi. N-o mai fac. Să știi. Să te mulțumești cu corectura proastă pe care o face aia.

–   Cine?

–   Haide… Văd și eu că uneori nu-s vorbele tale. De-aia nici nu trimit pentru orice text.

–   Dar ce ți s-a pus?

–   Ei, da… Știai că șefu’ scrie articole proaste, chiar tu îl criticai. Și, cum mai vorbisem despre munca ta până acum, ca să scriu, o puteam face și de data asta.

–   Dar tu ai sesiune…

–   Ah, am înțeles. Mai nou îmi porți de grijă. Pf…

–   Ce-ai pățit?…

–   Nimic. Chiar avusesem o zi bună, până am găsit articolul. M-am bucurat pentru tine și am fost nervoasă că eu nu știam că ai obținut funcția. Dar, mna, cine naiba sunt eu ca să aflu, ca să am drept să gust din bucuria ta?!

–   Nu mai striga la mine prin telefon, te rog…

–   Gata, tac. Să nu mă mai suni să-mi spui tristeți, bine? Nu-ți sunt terapeut. Vreau să mă și bucur cu tine, vreau să știu și să fiu și când ți-e bine.

–   Îmi cer iertare.

–   Te cred și eu că-ți ceri. Noapte bună.

–   Nu de tot, bine?… Alo?…

Lasă un comentariu

