Nu suficient

EL: –   Ce ți-e?

EA: –   Hm?

–   Pari…

–   Răvășită?

–   Da. Iubesc cuvântul ăla, rostit de tine. Dar nu mi-l amintesc. În mintea mea sună gol.

–   Răvășită.

–   Simt.

–   Nici nu mai știu cum sunt.

–   Ești. Ești obosită.

–   Am dormit.

–   Mintal. Ți-e rău de câte ai aflat zilele astea și de câte minciuni ți s-au spus cu ochii privind fix în verde.

–   De unde știi tu?

–   Nu-mi spui. Dar simt lucruri. Știu că minciuna te seacă.

–   Și telefonul fără fir. Mă găsesc în imposibilitatea de a mai crede pe cineva.

–   Pe mine.

–   Ești pe lângă subiect.

–   Din păcate.

–   Din fericire. Tu lipseai acolo. Să-mi fac griji și despre sufletul și imaginea ta.

–   Păi pentru cine îți faci?

–   Pentru… nu contează. Îmi fac.

–   Pentru tine?

–   Și pentru mine.

–   În fine. Acum ce faci?

–   Ascult muzică.

–   Adică stai pe spate, cu căștile în urechi și laptopul pe picioare, cu ochii în tavan. Și plângi de fiecare dată când dai de vreo vioară sau când melodiile alea, toate, îți amintesc de ceva. Și privești cum se ridică și se coboară florile de pe bluză, odată cu respirația.

–   Taci.

–   Am dreptate.

–   Mă enervezi.

–   Știu. Aș vrea să fiu acolo.

–   Și eu aș vrea. Dar mi-am promis că mă descurc și fără tine. Nu prea reușesc.

–   Când ți-ai promis asta?

–   Într-o noapte.

–   Ai visat urât. E de la sesiune.

–   Mda…

–   Ai plâns mult azi?

–   Nu suficient.

–   De ce?

–   Nu sunt singură. Nu pot să plâng.

–   Vino la mine.

–   Nu vin. Nu ești singur.

–   Ba da. E la maică-sa, la țară.

–   Vii să mă iei?

–   Da. Cumpăr ceva?

–   „Vând negre păcate pe icoane cu sfinți”…

–   Hm?

–   Nimica. Doar vino.

O părere la “Nu suficient

Lasă un comentariu

