Medalii

EL: –   Cum mai arată cutiuța ta?

EA: –   Portocalie. Cu medalii, flori și parfum.

–   Medalii? Ai purtat multe războaie?

–   Destule. Îmi plac tratatele.

–   De ce ești în cutiuță?

–   Așa mă simt. Să mă ascund. Să mă fac mică.

–   Alice? Sau zâna rea?

–   Ce? Pot fi doar una din ele?

–   Nu, normal. Poți fi cine vrei…

–   Hm… da. Uneori sunt zână bună.

–   Ieri erai vrăjitoare.

–   Da? Nu știu. Sunt de bine, oricum. Nu-i același lucru?

–   Nu. Dar se pare că tu ești zâna vrăjitoare cea bună.

–   Uau, câte sunt!

–   Da…. Vezi? Ce te făceai fără mine? Nu mai aflai asta.

–   Chiar așa. Ce mă făceam fără tine?…

–   Aveai mai puține cicatrice, cred.

–   Am? Le vezi?

–   Nu le văd. Cred că sunt.

–   S-ar putea să nu le vezi încă. Le dau cu pudră și le ascund cu zâmbete.

–   De ce? Poartă-le cu mândrie. Sunt urme că ai trăit.

–   Da. Și nu merită să știe toată lumea ce-am trăit.

–   Te temi?

–   Nu.

–   Ești curajoasă?

–   Așa îmi place să mă mint.

–   Bambi…

–   Eu?

–   Da, cu ochii mari și limpezi.

–   Haha! Ești haios. Da, Bambi. Ce-i cu mine?

–   Mă duc să dorm. Mi-e rău. Deci te las. Dar nu de tot.

–   Nu mă lăsa.

–   Bad girl. Joci cuvinte.

–   Ce-am mai făcut?

–   Dar ce nu faci?… Nici n-aș avea timp să spun tot.

–   Cui?

–   Cui poți. Cui vrei. Cui crezi că ar merita.

–   Aici m-ai prins. Îți dau dreptul ăsta.

–   Și nu s-a prăvălit cerul peste ea…

–   Hihi! Dormi, dragule.

–   Dorm. Să nu mă uiți.

–   Nu te uit. Fac niște praf magic acuma, să nu-ți mai fie rău.

–   Mulțumesc. Ești un înger.

6 păreri la “Medalii

Lasă un comentariu

