Fragil

EA: –   Mă duc acasă acum?

EL: –   Păi… Faci ce vrei!

–   Nu. Nu înțelegi. Mă duc acasă?

–   Ah… Într-o oră termin.

–   Mă duc să-mi cumpăr rochie.

–   Și bezele?

–   Hm?

–   Pentru mine.

–   Bine, dragule!

–   De ce?

–   De ce rochie?

–   De zână! De ce m-ai întrebat pe mine ce să faci tu.

–   Pentru că am obosit. Vreau să conduci tu o vreme.

–   Sigur?

–   Haha! Știu să refuz. Dar nu mai vreau să decid.

–   Și eu sunt potrivit?

–   Habar n-am. Tu poți. Vrei?

–   Mă tem.

–   Știu. Ți-am dat responsabilitatea vieții mele.

–   Cam așa.

–   Dar am crescut!

–   Te înșeli.

–   Cum?

–   Ai crescut, da. Dar ești mai fragilă acum ca atunci când te-am cunoscut.

–   Îmi explici, te rog?

–   Atunci știai sigur ceva. Aveai un plan.

–   Ei, da!

–   Aveai! Erai sigură că nu vrei să te lași.

–   Uf… Și acum?

–   Și acum mi te-ai lăsat cu totul.

–   Nu mai pot, înțelegi? De șase luni rezist unor oameni mult mai puternici ca mine, mai bine pregătiți. Și mă lupt, prin cuvinte sau palme date, cu sau fără multe haine. Și-am obosit. Am nevoie de puțin timp în care să fiu protejată. Să nu mai fiu vânată.

–   Dar… Sună vulgar. „Vânată”.

–   Păi, ce, nu e adevărat? Nu asta mi s-a tot întâmplat?

–   Ba da. Dar nu erai în cușca potrivită.

–   Adică?

–   Tu trebuia să lupți pe măsura ta, nu pe măsura altora.

–   Mda. Ce mai contează acum? M-am pansat, am plâns, am fugit. Sunt vie.

–   Ești. Și vulnerabilă. Și goală în fața mea.

–   Încă nu! Diseară.

–   Înțelegi ce-am zis!

–   Evident. Sunt. Încerc. Am nevoie și de experiența asta. Să mă las cu totul.

–   Ăăă… Bine. Sunt liber până duminică. Atât pot să mă dedic ție, cu totul.

–   Da. Îmi iau rochie, apoi te aștept în fața clădirii. Mă iei de mână și mergem. Unde vrei tu.

–   Te iau. Te merit? De ce te am?…

Lasă un comentariu

