Intuitiv

EA: –   Eu recunosc. Privirile admirative îmi dau putere.

EL: –   Dar te enervează.

–   Mă enervează mitocănia.

–   Nu înțeleg. Suntem programați să fim mitocani.

–   Sunteți, pe dracu′. Sunteți programați să vă reproduceți. Asta nu include și instrucțiunile. Nu mă aburi.

–   Ce-ai azi?

–   Eu? Îmi spui că sunteți mitocani de la natură și că noi pretindem schimbări de gene.

–   Da, cam asta spun.

–   Și tot eu am ceva. Hai că ești haios.

–   M-am certat cu a mea.

–   Ah… A ta. Nevastă-ta?

–   Da.

–   De ce?

–   Vrei să știi?

–   Vrei să-mi spui. Îți sunt prietenă. Ascult.

–   Nu mă ocup de copil.

–   Păi…

–   Nu, nu ești pentru ea tu.

–   Serios? Și trebuie să fiu de acord cu orice zici?

–   Mda, ai dreptate. Nu te lua și tu de mine.

–   Bine, nu mă iau de tine. Dar… de data asta, ea are dreptate. De copilul ăla mi-ai spus de maximum trei ori. Nu-ți e drag?

–   Ce întrebare e asta? Mi-e drag, îl iubesc de când a început să se miște.

–   Și-atunci?

–   Nu știu cum.

–   Cum ce?

–   Cum să-i fiu tată.

–   Pf… Facem altfel. Îl scoți în parc și vin și eu. Sau îl duci la teatru sau la film sau la zoo. Și vin și eu cu voi.

–   Dar tu de unde știi să fii tată? Sau, mă rog, mamă?

–   Nu știu din vreo carte. Intuitiv. Și tu știi, intuitiv, dar, dintr-un motiv necunoscut mie, n-ai fost lăsat să intuiești comportamente.

–   Cred și eu. Până la 4 ani, îl vedeam cu porția și cu programare.

–   Cum așa?

–   Că eu nu-l merit.

–   Și acum îți reproșează, hm?

–   Da. Deci nu la gâtul meu trebuia să sari.

–   La al ei nu am cum, deja te-am furat pe tine.

–   Corect. Mergem în parc mai târziu? Pot să trec cu mașina să te iau.

–   Nu. Vin eu. Ne vedem acolo. Să-i iei apă. Și o pălărie. Bate soarele.

–   Da, mămico.

–   Nu, nu, nu! Să n-aud de-astea!

–   Bine. Ne vedem…

Lasă un comentariu

