Bunătate

EL: – De ce ești bună cu mine?

EA: – Uf… Pentru că pot. Pentru că te-am luat ca om bun.

–  Dar după câte rele ți s-au întâmplat…

–  Nu am fost pentru mine. Când pățesc rele, mă adun pentru ei care au nevoie de mine.

–  Înțeleg.

–  Ce?

–   Înțeleg că uiți să ai grijă de tine.

–  Păi…

–  N-ai obosit?

–  Am cam.

–  Cred. Și, really, de ce ești așa? Eu m-am înrăit.

–  E nevoie de bunătate. Dacă o pot oferi… Știu că nu se face primăvară cu o floare. Dar poate se poate.

–  Înțeleg. Merit?

–  Mi-ești prieten. Îți sunt prietenă.

–  Dar dacă nu e suficient?

–  Ce să fie?

–  Să-mi fii prietenă.

–  Acel „dacă” este al tău.

–  Este al meu… Nu mă așteptam la asta.

–  Nu mă bag. Știi că nu.

–  Știu. Oare de mine ai tu nevoie?

–  Să nu fugi. Nu face alegeri decât pentru tine. Încerc să nu fac vrăji, să nu încurc. Să nu mint.

–  De ce?

–  Merg pe schimb echitabil. Ți-am mai zis. Eu spun lucruri ție, tu spui altcuiva. Altfel, rămânem două lumi care doar se văd și se aud.

–  Uf… Ți-e bine?

–  M-ai… îngândurat. De ce sunt bună… Mă întreb dacă sunt sau doar par.

–  Ești. Eu sunt în plus în ecuație.

–  Haide, lasă. Vii la mine? Fac cafea.

–  Aduc biscuiți. Dar nu te pup.

–  De ce?

–  Binele e de dulce!

Lasă un comentariu

