Rezumat

Azi a tot fost cu emoții…

Niște versiuni fericite ale aceleiași povești. Un fel de-a fi mai bine, dar nu foarte bine. Expresii neascunse și citit prin cărți deschise – ochii. Întrebări formale și „Dacă vrei, te ajut eu.” de la un om cu care nu împart decât niște cursuri, fragmentat. Zăpăceli și fericire – first step! Machiaj, parfum și rochia cu buline. Rugăciuni să nu plouă și să se facă mai repede verde. Artă digitală, oameni noi și asemănări cu oameni mai puțin noi.

„Mulțumesc!” și „Prieteni” – conceptele zilei. Scuturări de nori pe obraji roșii de oboseală exact când se terminase ceea ce-mi doream a fi senin. Confuzie: cât fac bine și cât fac rău, unde ar trebui să tac și de ce eu; de ce nu poate fi nimic normal și cât o să rezist în promisiunile mele de indiferență aparentă. Dor de liniște, degete împletite și fluturi.

La final, o îmbrățișare care m-a eliberat de tot, un fel de încredere nerostită, promisiunea că va fi bine, cu o șuviță dată peste ureche. „Vreau de dimineață să îmbrățișez pe cineva așa tare și n-am pe cine. Te-am găsit. Să-ți dau ție îmbrățișarea asta.”

Pe fundal, constant, o serie de lacrimi care stau în spatele a verde, care-mi taie respirația și mă lasă fără concentrare. Pe fundal, teama de oameni, de încredere și de realitate. Simt nevoia să mă închid în cutiuța mea și să tac, până mă va striga cineva cu tot sufletul.

Între timp, e aproape miercuri 🙂

Lasă un comentariu

