Cum ești?

–   Cum ești?

–   Ce întrebare e asta?

–   Nu ți se pare că sună mai frumos „cum ești?” decât „ce faci?”?

–   Ba da. Dar vei primi alt fel de răspunsuri.

–   Păi, sincer, mă interesează mai mult cum ești tu, cum te simți, decât ce faci.

–   Da?

–   Da. Să-mi spui că faci bine sau că scrii chestii e irelevant.

–   Cine te-a întrebat cum ești?

–   Cineva care voia să afle. A fost drăguț să nu fiu întrebată ce fac. N-aș fi știut ce fac. Dar știam cum sunt.

–   Cum ești?

–   Primăvăratică!

–   Metaforă pentru îndrăgostită?

–   Nu. Nu neapărat.

–   Mi te fură primăvara!

–   Așa, dă vina pe ea. E mai bine. Măcar cu primăvara nu te poți bate.

–   Crezi?

–   Primăvara ca anotimp, nu eufemismul pentru un posibil „el”.

–   Aha!

–   Ce, încă aveai dubii? Normal că un tip. Tipele sunt prea orgolioase ca să îmi spună lucruri frumoase.

–   Și prietena ta?

–   Ea nu e o tipă.

–   Dar?

–   Ea e… prietena mea. Cum tu nu ești un tip. Tu ești…

–   … amantul tău.

–   Stai, ne încurcăm în termeni. Tu ești iubitul meu. Eu sunt amanta ta.

–   Nu-mi place cum sună. Nu ești amantă.

–   Legal…

–   Mda. Ești iubita mea.

–   Iubita ta amantă!

–   Taci!

–   Hei! Nu striga la mine! Știu că dor adevărurile astea, dar sunt. Nu te lăsa luat de val.

–   …

–   Iartă-mă. Cred că îmi caut pretexte. Motive să te depărtez.

–   …

–   Cum ești?

–   Trist.

–   Și eu. Dar mi-e primăvară. Mă lași să zbor?

–   Nu pot să te țin, nu? Nu vreau să-și fiu colivie.

–   Pe tine te.

–   Știu, știu. Zbori…

O părere la “Cum ești?

Lasă un comentariu

