Teiu

EA: – Au înnebunit salcâmii

EL: – Ce-ai pățit?

– Nimica. Doar cântam. Ascult muzică.

– Cântă salcâmii?

– Nu. Tudor Gheorghe. Au înnebunit salcâmii și tu vrei să fiu cuminte?

– Nu, n-aș vrea. Aș vrea doar să-mi fii!

– Of, tot răcită sunt. Mă vrei cu tot cu răceală?

– De ce nu? Ești haioasă.

– Ha! Mai ai șervețele?

– Da.

– Așa ai mereu?

– Nu. Dar simțeam că o să am o iubită frumoasă, sentimentală și plângăcioasă.

– Microbistă!

– Cu ce echipă ții?

– Cu cine câștigă! Întotdeauna!

– Nu pari genul care să meargă cu învingătorii. Adică să-i alegi. Pari dedicată cauzelor…

– … pierdute?

– Nu. Dar îți place să ajuți, să ridici, să scoți din cenușă. Și ai puterea asta.

– Da, îmi place. Dar nu mă bag niciodată în situații pe care știu de atunci că le voi pierde.

– Și dacă afli între timp că le pierzi?

– Cred că le duc până la capăt. S-ar putea să nu le mai pierd.

– Ai avut vreo situație de-asta?

– Nu știu. Or fi fost. Dar nimic cu urmări grave și nimic care să mă fi afectat. Cred că doar am tratat lucrurile într-un alt fel.

– De unde ai puterea asta?

– Iar începem? Dă-mi un șervețel!

– Vreo preferință de aromă?

– Haha… Dă-mi cu căpșune!

– N-am!

– Atunci dă-mi ce ai.

– Iubire!

– Pentru răceală?

– Mai ales!

– Mă duc acasă.

– Uite, cu pepene galben. Cică.

– Ah, deci doar cu amenințări se poate?

– …

– Băi, te iubesc!

– Hei!…

– Da, știu. N-aveam voie. Eu n-aveam voie.

– Uf…

Lasă un comentariu

