Gol

EA: –    Deja gol?

EL: –    Nu, dar acum mă schimb.

–    Nuuu! Gol la meci. Nu te uitai la meci?

–    Haha! Mă uitam, dar nu știu ce vezi tu. Ăștia n-au goluri.

–    Unul dintre ele… Of, Doamne, nu tu gol!

–    Dar eu ce-am, gol?

–    Nimica. Dar nu despre asta vorbeam.

–    Cred că ai obrajii roșii.

–    Evident că nu o să afli dacă da sau nu…

–    Auzi, dar tu de când te uiți la meciuri?

–    Involuntar, pentru că sunt la parter și băieții se uită pe hol la meci.

–    Ah… OK. Deci nu eu gol. De băieți nu zic nimic.

–    Ăm… Nici eu!

–    Rămânem la goluri?

–    Da!

–    Ce știi tu despre fotbal?!…

–    Știu când e gol!

–    Deci știi să punctezi…

–    Hai, lasă vrăjeala. Meci!

Lasă un comentariu

