Buline

EL: –   Ce mi-ai făcut?

EA: –   Nimic.

–   Ba da. Parcă sunt orb și surd de două zile.

–   Uf…

–   Atât a durat. O săptămână.

–   Opt zile.

–   Mda. Nu e vrăjeală. Am fost prins zilele astea, înconjurat de oameni, implicat în proiecte faine. Dar tot la tine îmi era spiritul.

–   Chiar?

–   Nu mă crezi. Dar voiam să-ți povestesc, să te întreb, să ai grijă de mine.

–   Ba.

–   Ba ce?

–   Te cred.

–   Așa trebuie. Ești acasă?

–   În cămin, da.

–   Te îmbraci și cobori? Vreau să ne plimbăm.

–   Da! Intră în hol. Plouă.

–   Da, plouă. Ai buline?

–   Am! Era să le pierd ieri. În facultate.

–   Iar? A doua umbrelă donată!

–   Nu încă! Vin! Vrei ciocolată?

–   Doar pe tine!

Lasă un comentariu

