Proprietate

EA: –   Iar m-a sunat!

EL: –   Tipa cu voce blondă?

–   Da! Ce-ai făcut?

–   Am adus vorba. Am mers la nimereală.

–   Ai nimerit…

–   Ce-a zis?

–   Acum e sereistă. Mi-a zis că mă dă afară din facultate.

–   N-are cum. E fosta amantă a soțului doamnei decan. N-are nicio putere, decât negativă.

–   Ha!

–   Stai liniștiă.

–   Te-ai certat cu ea?

–   Deloc. Doar am rugat-o să nu se mai implice în povești care nu o privesc. N-a zis nimic.

–   Fierbea.

–   Normal. Se iluzionează că o iubesc. Plus că e înjositor pentru ea să te apăr pe tine în fața ei.

–   Mda…

–   Cum de-ai cedat?

–   Te-am sunat să te rog să o lași baltă. Nu vreau să ajung să mă cert pentru tine.

–   Că nu merit?

–   Că e urât. Nu ești obiect, proprietate, ca să te împărțim sau administrăm.

–   De acord. O să am grijă.

–   Mulțumesc. Să ai o zi bună!

–   Pa-pa…

Lasă un comentariu

