Șnur

EL: –   Îți plac astea?

EA: –   Hei! Nu-mi desface mărțișoarele!

P1070709–   Astea-s mărțișoare!?

–   Dar ce-s?

–   Brățări! Nu vezi? Au încuietoare și mărgele!

–   Ah… conservatorule!

–   Păi unde e șnurul cu ciucuri?

–   Și eu mă întreb asta. Mi-ai luat?

–   Hei!

–   Păi da. Am primit de-astea. Și eu vreau șnur.

–   De unde-ți iau?

–   De unde vrei. Dar înainte să treacă luna!

–   Da, înainte. Ce mai vrei?

–   Flori!

–   Ca data trecută, să le dau la metrou?

–   Nu! Acum le iau.

–   Altceva, Alteță?

–   Numai. Atât.

–   Mă duc.

–   Păi nu acum! Pierdem timp!

–   De la? Ah… Turnul.

Lasă un comentariu

