Irosit

EL: –   Au trecut prin patul meu femei care nu m-au învățat nimic…

EA: –   Hm?

–   Mă gândeam la ce-am vorbit de curând. Au trecut prin pat, prin ochi, prin viață, femei care nu au schimbat nimic.

–   Trebuia?

–   Cred că da.

–   Orice prezență în viața ta te influențează. Pozitiv sau negativ. Îți imprimă direcții, atitudini sau contra-atitudini. Absolut orice prezență.

–   Asta e dus așa, la chestii de finețe.

–   Păi da. Dar te-au învățat. Vreo poziție nouă, un tip de sărut, un parfum, un drum spre vreun apartament neluminat. Cine știe? Nici nu-ți dai seama…

–   Știi tu tot…

–   Ce-i cu tine?

–   Simt că m-am irosit. Mă uit la tine, tânără, cu poftă de viață și de riscuri, frumoasă și invidiată.

–   Dar… Nu știu ce să zic.

–   Nimic. Eu nu eram așa la vârsta ta. Tot evadat de acasă am fost, dar m-am risipit pe birturi, tipe cu sâni mici care dispăreau înainte de răsărit, examene luate la limită.

–   Și? Ai prefera viața mea?…

–   Poate.

–   Asta e absurd. E viața mea. Ție nu ți s-ar potrivi. Ție nu ți-ar plăcea. Plus că experiența mea de la douăzeci de ani are sens la mine pe fundalul celorlalți nouășpe.

–   Adică?

–   Adică eu reacționez așa pentru că așa m-au îndrumat experiențele de până acum. Am trăit în alt mediu, în alt timp, cu alte povești. Dacă nu mi-ar fi lipsit tatăl, probabil acum eram în vreun club cu un băiat de vârsta mea, nu cu tine în cămin.

–   Mda…

–   Uite cine e melancolic! Trece dacă te pup?

–   Nu, dar parcă dai sens vieții mele.

–   Poet!

–   Știu, dar îți place. Lasă-mă să fiu poet!

–   Te las, ce să mai fac… Am început să te și cred.

–   Abia acum?

–   Abia acum sunt dispusă să recunosc!…

Lasă un comentariu

