Explică-mi!

EA: –   Explică-mi!

EL: –   Ce?

–   Explică-mi de ce ții la mine.

–   Dar asta nu se poate explica.

–   Atunci… Explică-mi de ce ne despărțim.

–   Nu ne despărțim!

–   Dar…

–   Ce-ai, fetiță?

–   Am fost amenințată.

–   De? Iar ai visat ceva?

–   Mă iei la mișto!

–   Nu, iartă-mă. Cine te-a amenințat?

–   O gagică cu voce blondă.

–   Cum vine asta?

–   Simplu. După voce părea blondă. Aranjată. Dintr-alea care-și țin geanta pe braț și telefonul în palmă, cu mâna îndoită.

–   Cum o cheamă?

–   Nu știu. M-a sunat de dimineață, să mă întrebe ce fac. Am vrut să aflu cine e și a zis că nu contează. Mi-a zis că mă amăgesc, că tu vrei să te desparți de mine. Că sunt doar una din multele și că nu sunt importantă.

–   Ce prostie!…

–   Și m-am speriat. Are dreptate. În felul ei urâcios, are dreptate.

–   Nu, n-are…

–   Nu începem discuția asta. Te desparți de mine?

–   Blonduță, ești cel mai bun lucru care mi s-a întâmplat de mult, mult timp. Nu mă despart de tine. Și vei ști prima despre orice acțiune voi face care să ne afecteze viața…

–   Dar cine e tipa? Nevastă-ta? Și de unde are numărul meu?

–   Nu, nu cred că e ea. Cum a zis când a venit vorba de mine?

–   Ăăă… Dan! A zis că „Dan oricum nu te iubește.” Mi s-a părut ciudat, pentru că îmi e peste mână să mă gândesc la tine ca fiind Dan…

–   Mda… Nu-ți face griji. Se rezolvă. Important e, iubire, că nu mă despart de tine. Și absolut nimeni nu are dreptul de a vorbi în numele meu!

–   Așa să fie… M-am speriat.

–   Mi-e dor de tine!

–   Și mie! Poți să vii diseară?

–   Ăăă…

–   Ah, fir-ar. Nu, nu am voie să-ți fac de-astea. Nu veni.

–   Mă vrei sau nu?

–   Întotdeauna! Vino!

–   Vin…

–   Și ia-mi mărțișor!

–   Da, fetiță…

O părere la “Explică-mi!

  1. Pingback: Niciodată astfel | Andra Pavel

Lasă un comentariu

