Eleganță

EL: –  Unde te duci?

EA: –  La magazin, pe colț. Rămâi aici?

945559_538496369536197_2133773855_n–  Așa, cu părul aranjat și unghiile roșii?

–  Ar trebui să-mi șterg unghiile pentru butic?

–  Ești elegantă.

–  Nu neapărat.

–  Te vezi cu cineva?

–  Nu, nu ești gelos! Nu mă văd cu nimeni. Ce, persoanele elegante nu pot face cumpărături? Ce naiba logică e asta?

–  Păi… Doamnele au mașini, nu merg cu RATB-ul.

–  Dar eu merg pe jos! În plus, există și doamne fără mașină.

–  Da? Spune-mi niște doamne.

–  Fără mașină?

–  În general. Doamne pe care le cunoști.

–  Degeaba, tu nu le știi.

–  Mama ta e o doamnă?

–  Dar n-o știi pe mama!

–  Este sau nu?

–  Nu. Mama e mama…

–  Ciudată ești!…

–  Încă te surprinde?

–  Deci, te duci așa la magazin…

–  Știi ce? Ia, îmbracă-te și du-te tu.

–  Ce faci? Hei? De ce te descalți?

–  Că sunt prea elegantă să mă duc la piață. Na, poftim paltonul. Du-te!

–  De ce arunci cu haine după mine? Mă dai afară?

–  Nu. Vreau ciocolată albă. Du-te și ia-mi. Dacă pe mine nu mă lași.

–  Dar…

–  Șșșt, fără comentarii. Apoi ieșim la plimbare. Pentru plimbare sunt suficient de elegantă?

–  Nu putem să…

–  Să ce?!

–  Nu mai striga! Nu putem să ieșim împreună…

–  Ah. Of, fir-ar să fie… Iartă-mă!

–  Ce s-a întâmplat, copile?…

–  Mă sufoc. În camera asta de cămin mă sufoc. Iar absența și prezența ta dilată locul, timpul. Nu mai știu, nu mai înțeleg nimic…

–  Vrei să plec?

–  Nu. Nu cred… Rămâi.

–  Și ciocolata?

–  Las-o. Mai târziu.

–  Ești elegantă. Și frumoasă. Așa ești de prima dată. Așa ești mereu, indiferent că prăjești cartofi sau te duci la conferință.

–  Nu trebuie. Hai în pat, atâta.

–  Și sunt gelos. Că m-am născut prea devreme.

–  Sau că m-am născut târziu.

–  Nu, tu te-ai născut fix atunci când trebuia. Eu, eu sunt vinovat. Că m-am grăbit, că n-am știut să te aștept.

–  Te rog, termină…

–  Gata. Tac. Te iubesc.

Lasă un comentariu

