Fetiță

EL: –   Hai, fetiță, nu vrei și plicul meu de miere?

EA: –   Ba da, dar nu acum… De când „fetiță”?

–   Așa mi-a venit. În glumă…

–   Îmi place.

–   Ești o fetiță. Cu vise.

–   Visuri.

–   Visuri… Te invidiez, să știi.

–   Pentru visuri?

–   Nu. Pentru că tu găsești frumosul în orice.

–   Dar ce altceva să fac? Să mă supăr pe orice?

–   Nu, tocmai. Îl vezi și îl recunoști. Pentru că frumosul atrage frumos.

–   Haide, ce-i cu tine? Am și momentele mele de cădere.

–   Am văzut. Financiare predominant.

–   Da… Nu sunt materialistă.

–   N-am zis asta. Dar cred că nu ar trebui să te obosești din cauza banilor.

–   Dar…

–   Tu ești poezie pură. Așa că…

–   … Dar poezia nu plătește căminul!

–   Haha!

–   Ce?

–   Voiam să termin complimentul. Dar mi-ai dat-o pe asta. „Poezia nu plătește căminul”…

–   Păi, da! Hai, scuze. Mai zi o dată și nu comentez.

–   …

–   Promit!

–   Nu mai pot acuma. Ai și tu dreptate…

–   Șansa vieții mele de a primi cel mai frumos compliment…

–   Hai, nu mai face mișto. Ești o poezie. Și atâta.

–   Mulțumesc.

–   Vrei o brioșă, fetiță?

–   Mnu…

–   Haide, am văzut că le admirai în vitrină.

–   Oh, fie… Fetița vrea brioșă.

–   Fetița primește brioșă.

–   Și pupici?

–   Mai ales. Ăia sunt la promoție!

***Foto copertă: pagina facebook a Bernschutz&Co

Lasă un comentariu

