Etichete

sdc12105Andra, Ada, a ta. Semnături. Acuma am indicator numeric 😀 Nu mă mai recunoaște lumea, decât ca fata de la 311…

E ciudat cum ni se schimbă ecusoanele… Am fost Andra pentru vreo 19 ani. Apoi, la facultate, am devenit Ada. Evident, am fost câteodată „tipa aia cu note mari de la B”, „preferata profei de română”, „împiedicata de la 12G” și alte de-astea. Uneori am avut rol principal în ecuson (ca: „tipa care a scris două romane”), alteori eram doar episodică („colega de cameră a fetei ăleia care e bună la economie”). Chiar și Ada am fost, sporadic, pe-o plajă din Franța sau într-o sală de workshop, când le era mult mai ușor străinilor să spună „insulă” turcească decât să-și sucească limba în trei consoane consecutive (aNDRa).

Acum sunt „prietena mea, Ada” și „my Romanian wish”, Andra Pavel și „pasiune”. Sunt eu, în toate formele: aproape sau departe, bună sau rea, formală sau cu voce caldă. Sunt Ada colega, sora sau amica și Andra studenta, scriitoarea sau… fiica. Am fost „a ta” și încă mai sunt „yours, forever”.

Uneori uit să fiu toată – eu. Uneori mă tem să fiu altceva decât mi-e confortabil. Alteori mă invadează toate rolurile și strig după cineva care m-a văzut jucându-le pe toate, cineva care înțelege și-mi spune prin telefon că n-am nevoie de emoții ca să fiu zăpăcită.

Voi câte ecusoane aveți?

Să vă fie frumos!

2 păreri la “Etichete

Lasă un comentariu

