Doruri

EL: – Bună!

EA: – Nu m-ai sunat pentru Valentine. Nu, spune-mi că nu!

– Nu! Zăpăcită ești… Nu!

– Bine. Atunci: bună, dragule!

– Ce faci?

– Mă întreb… Așa ar trebui să trăim toată viața, cu dorurile astea adunate grămadă?

– Ce-ai?

– Timp liber… N-am nimic. Dar știi că mă invadează toate.

– Cum era cuvântul ăla?

– Care? Nu știu ce zici…

– Da, de-aia chicotești.

– Mi-e dor de tine, băi!

– Curând. Ah, mi-am amintit! Răvășită!

– Da… Cam așa. Răvășită.

– Răvășito! Doar că nu ești în patul meu…

– Am fost vreodată? Aveam interdicție, dacă-mi amintesc bine.

– În pat cu mine, of… Trebuie să fii atentă la orice cuvânt?

– Cu tine, da! Ți-am mai spus asta.3fb6e879752474742250e6c44bdd0ac0

– Deci. Câți ursuleți de pluș vrei?

– Aș vrea! Unul mare mare… Dar n-am unde să-l țin. Îmi cumperi când îmi iau casa mea.

– O să rămân până atunci?

– Mai vedem. Să-mi rămâi măcar până la primăvară!

– Da.

– Da? Sec și palid și… da, ce?

– Da, așa trăim, cu doruri grămadă. Și ai doar 20 de ani de doruri. O să se tot adune.

– Deja rămân fără aer.

– Ei, da… O să tot rămâi. Numai să nu le lași să te… răvășească, cum zici tu, prea tare.

– Nu le las.

– Am eu grijă.

– Ai?

– Mereu…

 

Sursă foto: Picship.com

Lasă un comentariu

