Rol

EL: – Mă ierți?

EA: – Pentru?

– Mă simt un idiot.

– Dar n-am de ce să te iert eu că te simți tu așa…

– Oh, nu mă lua la mișto!

– Scuze…

– Am uitat de ziua ta.

– Lasă, nu ești singurul. Am trecut peste.

– Tu? Niciodată!

– Ești urâcios. Vorbesc cu tine, nu-i așa? Ți-am sugerat că e în regulă; nu mă întărâta, ca să-ți țin o prelegere despre cum m-a supărat asta.

– Bine.

– Ai făcut ceva frumos în ziua aia? Măcar aș ști că am fost înlocuită de ceva ce ți-a făcut bine.

– Depinde pentru cine…

– Adică?

– Nu, nu acum. Azi eu serbez ziua ta. Și mi-e dor de tine și abia aștept să te văd. Azi-noapte îmi venea să mă urc în mașină să vin la tine.

– Te-a oprit ce?

– Faptul că miroseam a parfum de femeie.

– Aha…

– Of, fir-ar. De ce ți-am zis?

– Că am făcut prostia să întreb?

– Mda. Prost, prost, prost…

– Dar… E…

– … prost, prost…

– Hei, taci! Nu ești al meu. Mă consolez cu gândul ăsta. Și o să-mi pun în minte că parfumul de care zici e al soției tale. Și te rog să nu mai spui nimic! Ți-am găsit alibi, lasă-mă așa. Dar pentru asta, vreau să mă duci la teatru!

– Te duc. Ce rol ai vrea să joci?

– Nu mi-e suficient că joc cu tine toate rolurile posibile și imposibile în public?

– Auch…

– Dar e adevărat. Măcar să ne lingem amândoi rănile în seara asta.

– Te-ajută?

– Nu. Uf, nu. Iartă-mă.

– Întotdeauna. Meritam.

– Mi-e dor de tine. Mă sufoc acasă.

– Dar nu te relaxezi?

– Ba. Mă prea relaxez. Și mă inundă toate, mereu, de fiecare dată când ies din casă.

– Sunt aici. Nu pot să vin, n-am ieșiri săptămâna asta. Dar vii tu înapoi.

– Vin. Trebuie să închid. Mai strigă după mine o amintire!

– Mi-ești dor…

Lasă un comentariu

