Răspunsuri

Mesaj nou

–   Ai făcut raportul?

–   Cred că nu mie. 🙂

–   Nu ție. 🙂

–   N-am făcut raportul! Trebuie? 😀

–   Nu. Ție altceva.

–   Ce?

–   Încerc să-mi dau seama de ce ți-am trimis ție. Persoana pe care o caut are cu totul alt nume.

–   Se întâmplă.

–   Din obișnuință. De dor de tine. Mi-e dor de tine!…

–   Nu vreau să știu că am dreptate!

–   De ce nu?

–   Taci, te rog. Întreabă de raport.

–   Ce-ai pățit?

–   Răspunzi la întrebări pe care nu le-am pus niciodată.

–   Dar nu trebuie să pui toate întrebările ca să afli lucruri.

–   Dar nici tu nu trebuie să-mi spui tot. Uf… Lasă. Nu mă ciondănesc cu tine prin mesaje.

–   Te sun?

–   Nu. Întreabă de raportul ăla! O să uiți de el.

–   Am întrebat. Nu mai fugi!

–   Nu fug, doamne ferește. Sunt în casă.

–   Uh… Știi ce zic. Nu mai fugi.

–   Lasă-mă să fug, dacă vreau…

–   N-am de ales. Dar n-aș vrea. Nu am puterea să fug după tine.

–   Înseamnă că nu te va deranja așa mult, dacă nu o să mă cauți.

–   Ba da. Doar că nu vreau să te îngrădesc. Și nici să amăgesc pe cineva.

–   N-o faci deja?

–   Pe cine amăgesc?

–   Pe mine. Pe tine.

–   Nu.

–   Dacă fug, o să fug. Și dacă vii după mine, s-ar putea să mă întorc. Doar că, dacă decid să mă întorc, o să rămân și o să trebuiască să ai maximă grijă de ce faci, ca să nu încep să fac rău.

–   Tu nu știi să faci rău.

–   Ba știu. Și, conștientă fiind că-l fac, e judecat și calculat și face mult mai mult rău.

–   Nu cred. Ai un suflet prea frumos.

–   Dar răul conștient nu-l fac cu sufletul…

–   Mda. Ce ai?

–   M-ai prins fix când mă gândeam dacă să-mi fac bagajul.

–   Te duci acasă?

–   Sunt acasă. Dar nu de asta vorbeam.

–   Ești acasă?

–   Da. Am fugit imediat după examen. N-am apucat să-ți spun. Mi-era rău.

–   Nu știu ce se întâmplă. Ai fugit deja.

–   Fizic. Mă întorc. Îmi place prea tare ce fac ca să renunț, doar din cauza ta.

–   Din cauza? Oh, doamne. Mă faci să vin după tine.

–   Ziceai că nu ai forța asta.

–   Fizic o am. Nu ne mai înțelegem.

–   Te înțeleg. Mă prefac, te testez. Știu, prea multă sinceritate în castronul ăsta.

–   E ok. Mă întorc la rapoarte. O să te sun. Să mă lași să te sun!

–   Spor!…

Lasă un comentariu

