Rămâi

EL: –   De ce ți-e frică?

EA: –   Auzi, tu n-ai treabă? Mi-e frică de ultimul examen, de mâine.

–   Hai, lasă foile, coboară din turn și ieși pe hol cinci minute. Sunt între etaje.

–   Deci? Ce vrei de la mine? Arăt ca naiba, miros a cartofi prăjiți și abia aștept să-mi fac unghiile cu roșu!

–   Și iau vin.

–   Ia.

–   Deci, de ce ți-e frică? Îmi spuneai cândva că ți-e constant frică.

–   Ah, nu, nu vreau asta…

–   Haide, te rog. Mă tot chinui să înțeleg.

–   Mi-e frică. Pur și simplu.

–   De când?

–   Cam de atunci de când te-am lăsat să mă săruți.

–   De ce?

–   Uf…

–   Spune-mi! Nu plec de-aici până nu-mi spui.

–   Am început să țin la tine și să-mi pese și să am nevoie de prezența ta, de voce, de parfum, de corpul tău, de tot. Da, nu te uita așa la mine.

–   Scuze. Tu erai cu subiectele tabu, nu eu.

–   Așa că de fiecare dată când te văd, mă agăț ca o nebună de orice privire, de orice gest, ca să le țin minte, să trăiesc tot. Mi-e frică, mereu, că acea întrevedere e ultima.

–   Nu o să fie. Mi-ai spus cândva că ai nevoie să știi.

–   Da. Vreau să știu motivul real pentru care renunți la mine. Și vreau să știu că se întâmplă asta. Altfel, fac mii de scenarii. Și ai fost martor la desfășurarea de forțe a minții mele.

–   Cu celălalt.

–   Cu ultimul, mai bine. Nu a fost în paralel. Eu sunt cealaltă.

–   Nu trebuie să-ți fie frică. Măcar atât, promit să te pregătesc.

–   Uf. Eu vreau să rămâi. Știu că nu, eu îți explicam că nu.

–   Sunt și rămân. Ți-am spus. Știu să stau lângă oameni, știu să nu fug, să nu mă sperii, să împac. Rămân.

–   Da. Rămâi…

Lasă un comentariu

