Iubit

EL: –   Așa, bine c-ai ieșit pe hol.

EA: –   Ce faci? Voiam să…

–   Să?

–   Mă uit la zăpadă…

–   Ce ți-e?

–   Am obosit.

–   Trece. Vino la mine în brațe!

–   Dar nu-ți dai și tu haina asta groasă jos?

–   Nu încă. Trebuie să-ți aduc aer de munte. Nu am promis?

–   Nu, nu ai promis. Stai, să inspir adânc!

–   Să nu mă lași fără aer!

–   S-ar putea… Gata. Mulțumesc!

–   Te-ai calmat puțin?

–   Am în plămâni aroma ta. M-ai calmat de tot. M-aș băga în pături acum, să pot să-mi închipui că dorm cu tine.

–   Păi hai.

–   Unde? În patul meu din turn? Nu, nu se poate.

–   De ce? Până acum s-a putut.

–   Eram singură în cameră. Acum nu sunt. Nu fac de-astea… E ciudat. Mie mi-ar fi ciudat să vină iubitul vreunei fete și să stea cu noi în cameră. E oricum aglomerație…

–   Sunt iubitul tău!…

–   Da. Nu. Adică tu ești al meu, dar eu nu sunt a ta.

–   Crezi tu! Nu mă cunoști deloc!

–   Ba da. Tocmai… Ai să vezi. Ține minte ideea asta: o să mă uiți. O să uiți că era adevărat tot ce-mi spuneai despre noi.

–   N-o să uit. Promit!

–   N-ai de ce. Nu-ți pretind promisiuni…

Lasă un comentariu

