Tentant

Ea: – Nu.

El: – Am înțeles. Dar ce zici?

– Scuze, îl închid. Trebuia să fiu cu tine acum, nu cu telefonul. Dacă tot am evadat din teorii…

– Nu, e ok. Verifică mesajele. Poate e ceva important.

– Nu e. E doar tentant.

– Explici?

– Da. Mi s-a cerut numărul de telefon. Și mi-am promis că nu-l mai dau decât persoanelor pe care le cunosc real de dinainte.

– Dar mie?

– Păi noi ne știam real. Și nici măcar ție nu voiam să-ți dau. Și pentru tine mi-am reproșat o vreme.

– Încă?

– Nu.

– Și de ce e tentant? Ți-ai impus asta, știi ce urmări apar când nu faci așa, în ideea că îți reproșezi și calculezi.

– E tentant pentru că știu că cel care-mi cere acum nu ar folosi numărul decât pentru scopul pentru care l-a pretins.

– Și atunci?

– E mult mai tentant să cedez. Dar nu vreau să cedez. O să-i spun să nu mai insiste.

– Dar dacă are nevoie de el?

– Nu are. E „just in case”…

– De unde gânduri de-astea? Nu toți au mintea coruptă.

– Nu? Eu cred că da. Dacă nu voluntar, ca tine, ca mine, atunci latent.

– Poate nu ai dreptate.

– De ce încerci să mă convingi de lucruri pe care nu le crezi?

– E mai ușor.

– Ah, pe naiba. A fost ușor să mă convingi că ar fi bine să te sărut, de vreme ce credeai în asta. La fel cu încrederea în tine, deși aici nu sunt sigură că am făcut alegerea bună. Și cu multe altele…

– Și-ți pare rău?

– Acum nu. Dar mi-e frică. Mi-e constant frică.

– Să?

– Nu. Nu acum. Acum prinde-mă de mână și roagă-te să nu dăm de niciun cunoscut în parcul ăsta pierdut de lume.

Lasă un comentariu

