„Prestez servicii artistice” – Chris Simion

Nu știu să fac recenzie de teatru, așa că iertați-mi postarea asta. Vreau doar să vă conving că merită 🙂

Am fost ieri la Godot Cafe Teatru, la premierea piesei de teatru „Prestez servicii artistice”, cu regia semnată Chris Simion. Am plecat de acolo… prinsă.

Piesa începe așa: „Ne cerem scuze, dar piesa din seara asta nu mai are loc.” Apoi, încet, apar personajele. Crezi că e vreo comedie de duzină, vreun fel de teatru modern, semi-abstract, și te gândești ce cauți acolo și cum să scapi subtil. Dar te prinde. Regizorul (adică personajul „regizorul”) care coboară de pe scenă și se ceartă cu personajele, liste deschise pentru audiții, actori care ies și intră din/în sală. Totul făcut parcă atunci și special pentru publicul acela, parcă neregizat, fără scenariu. Am râs cu lacrimi și am aplaudat din tot sufletul. M-am întristat și m-am lăsat influențată de schimbarea culorilor de scenă, de muzică și de mimică. În spatele glumelor sunt mesaje. Despre actorie, despre actori, despre măști, despre viață. Despre oameni frumoși și etape.

Nu, nu e o comedie de duzină. Am făcut o mare greșeală să cred că ar putea Chris Simion să facă așa ceva. E o piesă faină, o piesă care merita să-și vândă toate biletele cu multe zile înainte de premieră. E o piesă despre „prestatori”, despre actori de scenă și de viață.

Eu zic s-o puneți pe listă și să pândiți următoarea reprezentație!

Actori: Valentin Teodosiu, Manuela Hărăbor, Dan Rădulescu, Diana Dumitrescu, Corina Moise.

Coregrafie: Irina Strungăreanu

Consultantă Scenografie: Adina Mastalier

Text și Regia Artistică: Chris Simion

PS: Mulțumesc pentru invitație!

O părere la “„Prestez servicii artistice” – Chris Simion

Lasă un comentariu

