Te-am!…

EA: –        Mă mai iubești?

EL: –        Auch… Te iubeam?

–        Nu? Deloc?

–        Tu plângi. Spune-mi ce-ai pățit.

–        Am… sunt frustrată.

–        Și ai un motiv, spune-l.

–        Azi m-ai tentat.

–        Eram în cealaltă parte a sălii!

–        Da. Stăteai lângă banca aia plină cu haine.

–        Da.

–        Te jucai cu o eșarfă.

–        Da.

–        A mea!

–        A ta?

–        Da! Aveam impresia că-mi mângâiai pielea. Că ți-ai lăsat amprentele pe material. Că sunt cuprinsă de tine.

–        N-am știut.

–        Știu. Păreai prins de ea, nici nu mă ascultai.

–        Te ascultam. Mi-era frică să te privesc. Să nu te încurc.

–        Mă dăduseși oricum peste cap.

–        Nu s-a văzut.

–        Hm… OK.

–        Te-am iubit. Atunci, când stăteai dreaptă și curajoasă. Când vorbeai frumos și cald, aproape de toți dar intangibilă. Când glumeai și reușeai să schimbi aerul din sală.

–        Doar…

–        Te-am iubit. Când, în vis pe brațul meu, ai zâmbit. Când ai ezitat să mă săruți cu adevărat.

–        Stai!…

–        Te-am iubit. Când am vrut să-ți fac poze și ai ghicit și te-ai făcut că nu știi. Când am vrut să te prind în hol, după spectacol, a doua oară, și ți-am văzut doar umbra – fugiseși, cu haina pe braț și eșarfa zburând, în frig, ca să nu te-ajung.

–        Oprește-te! Te rog.

–        Gata. Mai am.

–        M-ai iubit. Zici că m-ai iubit, dar nu m-am simțit iubită. Doar dorită, țintită.

–        Nu.

–        Nu contează asta. E totul la trecut. Acum?

–        Acum, nu.

–        Ah…

–        Nu, pentru că trebuie să mă vezi și să te văd ca să crezi. Și nu, pentru că nu-ți pot spune asta când plângi.

–        Ce-nseamnă asta?

–        Să te gândești continuu, să cauți exemple care să-ți dovedească dacă am dreptate, să descoperi că nu și să mă urăști. Nu vreau asta.

–        Ești ciudat.

–        Urăște-mă. Nu te iubesc. Am nevoie de cineva care să mă calmeze uneori și te folosesc pe tine. Nu-ți vreau răul, dar nu te iubesc. Atât.

–        Du-te dracu!

–        Da. Mă duc. Sună-mă după sesiune, te rog.

–        Reziști fără mine?

–        Nu ești singura, doar știi…

Lasă un comentariu

